A Fonó Budai Zeneház 2019-ben ismét elnyerte a MagyarBrands díjat, Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában.
A Magyar Brands program olyan magyar vonatkozású márkákat díjaz tizedik éve, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői hazánkban – és közülük nagyon sokan, így a Fonó – hazánkon kívül is. A Program kiválasztási folyamata rendkívül összetett: pénzügyi adatok, valamint fogyasztók és független szakértők értékítélete alapján választják ki a díjazottakat. A Fonót eddig 2015-ben, majd 2018-ban díjazta a Magyar Brands program, 2019-ben harmadik alkalommal kapták meg a rangos elismerést.
A MagyarBrands Szakértői Bizottsága három alap szempontot értékel a jelölt márkák esetében: az identitás, mely a márka kötődését jelenti az országhoz; a reputáció, ami a márka elismertségét figyeli a fogyasztók körében; a márkaépítés szempont pedig a legjobb hazai márkaépítési gyakorlatokat vizsgálja. A „Kiváló Fogyasztói Márka” esetében a három kiválasztási szempont bővül még a tradíció, az ismertség és a kedveltség szempontjaival.