Pénteki munkanap, 11:45, az Erste számlák nem elérhetőek Dzsordzsal.
Alapvetően nem lenne ezzel különösebb gondom. Lakossági ügyfél vagyok, a műszaki hiba előfordul, nem akadályoz különösebben az életemben. A képernyőn megjelenő üzenet azonban már felhúz: tervezett karbantartás miatt van ez a helyzet. Mivaaan? Péntek délre tervezett karbantartás? Nooormáááális?
Ha már vettem a fáradságot, kiadom a bennem levő feszültséget: nem kedvelem Dzsordzsot. Az Ersténél valaki kitalálta, hogy személynevet adnak a netbanknak. Nem tetszik az ötlet. Egy csomót kell gondolkodnom, hogy eszembe jusson, ha a böngészőben akarom előcsalogatni a netbankot.
Ráadásul én azt hittem George egy férfi, ezzel szemben egy lila vörös hajú, nőre emlékeztető személy fogad a nyitóképernyőn. Aztán a felhasználói felület is zavaros, nehezen igazodok el rajta. George egy jól működő, átlátható, letisztult netbankot váltott le, van olyan funkció, amit nem is találok benne (kivezették?).
A bankkártya limit módosítását pedig az alkalmazásban nem is találom meg, a pénztárban sorban állva a pénztáros Google-kereséssel segít: végül csak a webes felületen sikerül lépésről lépésre megtalálni.
Erste nagyot lépett vissza a szememben.
Frissítés: 12 nappal később vagyunk, hétköznap délelőtt 11 óra. George ismét halott. Az ember nem fér hozzá a pénzéhez, nem tud vásárolni. A helyzet nem tetszik.
Frissítés2 néhány nappal később: a bejelentkezési képernyőről levették a fenti színes hölgyet. Lehet, hogy másnak is túl színes volt?
Frissítés3 néhány nappal később: munkanap, 16:41: Egy órjája nem tudtam utalni, most visszajöttem, és ez az üzenet várt:
Alapvetően utálom, hogy az ember az ilyen nyavajgásait egy blogban kénytelen megtenni, hiszen itt senki nem tud segíteni. Pedig a legjobb lenne egyenesen az illetékesnek elmondani. Ha biztosítana erre lehetőséget jól látható helyen.